سوالاتی که افراد از خودشان در حین مشاهده یک صفحه وبسایت b2b می پرسند.
این صفحه به من کمک می کند؟
چه کسی مرا به این صفحه فرستاد؟
این سایت باعث پیشرفت پروژه من می شود؟
اگر از این سایت استفاده کنم به من کمک می کند تا پیشرفت کنم؟
اگر این سایت را کنار بگذارم عقب می افتم؟
چه وعده هایی داده شده است؟
آیا وعده ها عملی هستند؟ باور کردن وعده هایی که قوانین فیزیک را نقض می کند یا بر خلاف تجارب شخصی من است سخت است.
چرا باید به این سایت اعتماد کنم؟
چه سرنخ هایی مرا به باور کردن مجاب می کند؟
چه سرنخ هایی مراب به شک کردن مجاب می کند؟
این سرنخ ها شامل: طراحی، نظرات مشتریان، عملکرد صفحه، نوشته ها، شفافیت گفتار، شناخت از سایت، اعتبار سایت می شود.
آیا استفاده از سایت آسان است؟ اگر تمام مراحل را انجام دهم چی می شود؟
به رئیسم چه توضیحی بدهم؟
پینوشت: نوشته از ست گادین ترجمه شده و برای استفاده آینده اینجا ثبت شده است.